یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

انتخاب چهره ICT سال 1389 شد

تیک نیوز

دوشنبه ۱۱ دی ۱۲۷۸ - ۰۰:۰۰:۰۰


مراسم ویژه تقدیر از چهره برتر سال 1389 طی مراسمی روز گذشته در هتل سیمرغ تهران برگزار شد و پرویر رحمتی به عنوان چهره ICT سال 1389 معرفی شد.

وایمکس نیوز -  این انتخاب از سوی هیات داوران ماهنامه دنیای کامپیوتر و ارتباطات و به منظور تقدیر از مدیران و چهره‌های فعال عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشورمان انجام شده است.

رحمتی که از سوی اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به عنوان رییس این سازمان برگزیده شده، تلاش بی‌وقفه‌ای در تثبیت این نهاد صنفی به عنوان پایگاه بخش خصوصی این صنعت داشته و توانسته تعامل مثبت و موفقی با دستگاه‌های گوناگون برقرار نماید.

همچنین برگزاری نمایشگاه الکامپ شانزدهم توسط سازمان نظام صنفی به نمایندگی از صنف و بخش خصوصی، از نکات مثبت کارنامه وی به شمار می‌رود.

گفتنی است که پرویر رحمتی چهارمین منتخب چهره سال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌باشد.
در دوره‌های گذشته به ترتیب نصرالله جهانگرد(دبیر شورای عالی اطلاع‌رسانی)، رمضانعلی صادق‌زاده(رییس کمیته مخابرات مجلس)، و امیرحسین سعیدی نائینی(رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای) صاحب این عنوان بوده‌اند.

شایان ذکر است که مراسم ویژه تقدیر از چهره برتر سال 1389 طی مراسمی در روز سه‌شنبه 20 اردیبهشت ماه در هتل سیمرغ تهران برگزار شد.

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو